کتاب «نزهة القلوب» اثر «حمدالله مستوفی» است که توسط میرهاشم محدث تصحیح شد.

تصحیح دیگری از نزهت‌القلوب منتشر می‌شودحسین عابدینی، مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار آثار جدیدش گفت: انتشارات سفیر اردهال در سال 96 تعدادی کتاب منتشر کرد. از جمله کتاب‌های چشمگیر این انتشاراتی کتاب «نزهةالقلوب» اثر «حمدالله مستوفی» است که توسط میرهاشم محدث تصحیح شد.

وی افزود: کتاب «نزهةالقلوب» دانشنامه خوبی محسوب می‌شود. تاکنون این اثر به طور کامل تصحیح نشده بود و مصححان تنها یک بخش آن را تصحیح کرده بودند. میرهاشم محدث تصحیح پنج نسخه از این کتاب انجام داد. تصحیح وی در هفته آینده به چاپ سپرده می‌شود.

مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال در خصوص کتاب‌های دیگر این انتشاراتی بیان کرد: کتاب «گذر آفتاب» شرح عرب باقی هم قرار است توسط انتشارات سفیر اردهال منتشر شود. این اثر هم برای انتشار آماده شده است. انتشارات سفیر اردهال چند کتاب را در حوزه طب سنتی منتشر می‌کند. این کتاب‌ها هم جزو آثار چشمگیر این انتشاراتی هستند از جمله آن می‌توان به کتاب «پای بی‌قرار» اشاره کرد. این کتاب را دکتر گودرزی به رشته تحریر درآورد. کتاب دیگر این انتشاراتی در حوزه طب سنتی «طب استخوان» اثر «موسی افشار نجفی» است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار