امام جمعه شهرستان انار گفت :ملت ایران به دشمانان سیلی خواهد زد و یکی از این سیلی ها حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست ها بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام منتظری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس گفت :حضور امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق عمل صالح است و به دنیا اعلام می کنند که آزادی فلسطین و قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است .

وی افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی مقام شامخ شهیدان مدافع حرم ،شهدای مرزدار وشهدای اطلاعات و امنیت کشور ادای احترام نمودند و بی حرمتی به خانواده های معظم شهیدان را خیانت به کشور دانستند.

امام جمعه شهرانار گفت :این ملت ایران است که به دشمنان سیلی خواهد زد که یکی از این سیلی ها،سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست ها و مدافعان منطقه ای و بین المللی آنها بود.

 وی خاطرنشان کرد :شهادت هفده هزار نفر از هموطنان در دهه‌ی شصت و حمایت آمریکا از تروریستها از مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه انار افزود :مهمترین مطالبه ملت از قوه قضائیه اجرای عدالت اجتماعی و فساد ستیزی است که همه ی قوای سه گانه باید نسبت به اجرای عدالت اجتماعی در عمل اهتمام بورزند.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار