رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله ' حسین مظاهری ' رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از خانه ملت،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی بعد از ظهر جمعه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله ' حسین مظاهری ' رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند.

علی لاریجانی در این ملاقات ضمن گفت وگو با پزشکان معالج از روند اقدامات درمانی انجام گرفته برای این مرجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان مطلع شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی از درگاه خداوند متعال برای آیت الله مظاهری سلامتی و بهبودی کامل مسالت کرد.
معاون اول رئیس جمهوری نیز صبح امروز ( جمعه ) با حضور در بیمارستان از آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور نیز شب گذشته با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از این مرجع تقلید از تلاش‌ های کادر پزشکی تقدیر و دستورات لازم را برای رسیدگی هرچه بهتر به آیت الله مظاهری صادر؛ و برای ایشان سلامتی و بهبودی مسالت کرد.

آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان روز دوشنبه هفته جاری در بیمارستانی در تهران بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار