معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: طرح شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان در استان اجرا می شود.

شوق رویش در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم پاک بین گفت: طرح شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان داوطلب از 15 تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

   وی بیان کرد: این طرح در 9 پایگاه جمعیت هلال احمر در 4 محور آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه و مناسبت های مذهبی برگزار می شود.

   پاک بین اظهار داشت: آشنایی نوجوانان و جوانان با اهداف و برنامه های حوزه جوانان جمعیت و باروری و شکوفایی استعدادها و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی و رفتارهای اجتماعی نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف طرح شوق رویش است.

   وی گفت: در طرح شوق رویش کلاس‌های فرهنگی ، علمی ، سرگرمی ، ورزشی ، امدادی، مهارت‌های زندگی و  برنامه‌های عام المنفعه برپا می شود.

   معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: زمان اوقات فراغت تابستان فرصتی مناسبی است که می توان برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی را اجرا تا توانمندی جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته 9 هزار و 28 نفر در طرح شوق رویش شرکت کردند عنوان کرد: امسال پیش بینی می شود که با رشد 15 درصدی نسبت به مدن مشابه سال قبل مواجه شویم.

انتهای پیام/ ش

  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار