مدیران نقل و انتقالات استقلال با جذب یک یا دو بازیکن پرونده تابستانی این باشگاه را مختومه می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مدیران تیم فوتبال استقلال تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی توانسته اند مهره های مورد نیاز منصوریان سرمربی تیم را جذب کنند.

مدیران نقل و انتقالات استقلال جذب 6 بازیکن جوان ،بیت سعید،شهباززاده،شجاعیان و منتظری را انجام داده اند و از طرفی نیز تمدید قرارداد بازیکنانی همچون نورافکن ،امید ابراهیمی ،چشمی ،جابر انصاری،مجید حسینی،یعقوب کریمی ،غفوری و پادوانی نیز صورت گرفته است .

با این وجود می توان گفت استقلالی ها در ادامه راه به دنبال تمدید قرارداد رابسون طی روز های آینده و دریافت رضایت نامه مجتبی حق دوست از باشگاه نفت هستند چرا که این بازیکن همانن رابسون قرضی به استقلال پیوسته است.

همچنین از طرفی با توجه به قرار گرفتن مگویان در لیست خروج استقلال ،2 جای خالی دیگر دارد که احتمالا با جذب رضاییان یا ماشاریپوف هافبک ازبکستانی که دوباره مذاکرات با این بازیکن راه افتاده پر می شود .در صورتی که رضاییان با باشگاه های مورد نظر به توافق نرسد ،استقلال برای جذب این بازیکن پا پیش می گذارد.

همچنین مدیران استقلال به دنبال بازگشت جپاروف و یا اینکه در صورت نیامدن وضعیت او رامشخص کنند و از همه مهم تر اینکه استقلالی ها و خود منصوریان نیز برای جذب مجتبی جباری  هیچ برنامه ای در دستور کار ندارند.

با این وجود باید طی روز های آینده وضعیت بهنام برزای که قراردادش با آبی ها تمام شده مشخص و همچنین بحث حضور حق دوست و رابسون که قرضی به جمع آبی ها آمدند روشن و در نهایت وضعیت جدایی مگویان که یک سال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد نهایی می شود .

همچنین در پایان جذب دو بازیکن در خط دفاع و هافبک که در این پست ها می توان به ماشاریپوف ،جپاروف و یا رضاییان اشاره کرد صورت می گیرد .از طرفی استقلالی ها همانند گذشته سیاست آبی نمکی را در پیش گرفتند تا در نهایت با جذب یکی یا دو بازیکن مورد نظر پرونده نقل و انتقالات خود را ببندند و برای اردوی چند روزه راهی ارمنستان شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار