تبریز؛

تشریح خدمات رسانی اتوبوسرانی تبریز به نمازگزاران عید فطر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نحوه خدمات رسانی ناوگان این شرکت به نمازگزاران عید سعید فطر در تبریز را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی با حداکثر توان در قالب اتوبوس های ملکی و خصوصی تحت نظارت، به استقبال عید سعید فطر می رود، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده این ناوگان از ساعات آغازین روز عید از همه خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به جابجائی نمازگزاران به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد کرد.


وی اظهار کرد: در راستای تکریم سالمندان و افرادکم توان در روز عید فطر، چهار دستگاه مینی بوس برای جابجایی این عزیزان در محدوده ترافیکی مراسم به صورت رفت و برگشت از مصلا تا محدوده تعیین شده، در نظر گرفته شده است که نسبت به ارائه خدمات رایگان به این عزیزان انجام وظیفه خواهند کرد.


جلالی ادامه داد: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر، تمامی اتوبوس ها در پایانه ها مستقر و جهت رفاه حال و آسایش نمازگزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز می کنند.


وی گفت: تعداد 30 دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحد گشت، در اختیار مناطق اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم به نمازگزاران خدمات ارائه نمایند.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: این شرکت با بیش از 750 نفر اتوبوسران، بزرگترین خدمات رسانی سال را در چهار منطقه و پایانه اتوبوسرانی در عید سعید فطر به شهروندان و مسافرین عزیز ارائه خواهد کرد.


فردا مصادف با اول شوال 1438 هجری قمری برابر با پنجم تیر ماه 1396 عید سعید فطر است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.