سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: برای آن که بازیکنان تیم ملی محک کافی بخورند قرار است تا در مسابقات جهانی بلغارستان شرکت کنیم.

زکی زاده : هدف از مسابقات بلغارستان محک بازیکنان استسید بهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون کشورمان در گفتگو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص اردو های تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: بر اساس برنامه ای که از قبل وجود داشت قرار است تا اردویی را با حضور 21 بازیکن از 10 تیر در آکادمی بدمینتون آغاز کنیم و بر اساس شاخص های موجود تست های لازم را از ورزشکاران بگیریم تا نفرات برتر مشخص شوند . همچنین مسابقات رنکینگ کشور هم برگزار می شود و در پایان نفرات برتر راهی اردوی نهایی برای حضور در مسابقات پیش رو می شوند.

وی در ادامه افزود : قرار است تا تیم ملی را برای حضور در مسابقات بدمینتون بلغارستان آماده کنیم . این مسابقات تقریبا اواخر مرداد به میزبانی 2 شهر در کشور بلغارستان برگزار می شود و از مسابقات خوبی به شمار می رود که در تقویم فدراسیون جهانی وجود دارد . هدف ما از حضور در این مسابقات این است تا بازیکنان ما محک خوبی بخورند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان در مورد برنامه های تیم ملی عنوان کرد: برنامه های تیم ملی در 6 ماه نخست سال مشخص است و به امید خدا قرار است پس از مسابقات بلغارستان و در شهریور ملی پوشان برای آمادگی بیشتر راهی اوکراین ، لهستان و بلژیک شوند تا در 3 مسابقه بین المللی حاضر شوند. 

وی در ادامه و در خصوص برنامه های تیم ملی برای مسابقات آسیایی گفت: مسابقات آسیایی و جهانی در سال 2017 حدود یک ماه پیش برگزار شد و به همین دلیل دیگر مسابقه ای در سال 2017 وجود ندارد . اما هدف ما آن است تا تیم ملی را برای مسابقات آسیایی سال 2018 اماده کنیم. 

زکی زاده در پایان و در خصوص شرایط مالی فدراسیون برایی برگزاری اردو ها عنوان کرد : خوشبختانه از قبل برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این اردو ها انجام شده است اما امیدواریم که در ادامه راه هم حامیان مالی و هم کمیته ملی المپیک از تیم ملی حمایت های لازم را انجام دهند.. 

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار