دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه،گفت: از عقبه حوادث تروریستی تهران حدود ۵۰ نفر در استان دستگیر شده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروزیکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه که در محل دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه عدالت در ادبیات دینی از جایگاه والایی برخوردار است اظهار داشت: عدالت از محوری ترین ارزش های اجتماعی محسوب شده و در آیات و روایات متعددی به آن اشاره شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه مشی برخورد دستگاه قضا در برخورد با تکرارکنندگان جرم و مرتکبین جرائم خشن را شدت عمل و عدم استفاده از تخفیف و در برخورد با مجرمین اتفاقی مبتنی بر رافت اسلامی، تخفیف، مسامحه و استفاده از ظرفیت های جایگزین دانست.

وی بیشترین ظرفیت استفاده از مجازات های جایگزین را مربوط به استان کرمانشاه و خواند و گفت: پرونده افراد دخیل در درگیری بیمارستان طالقانی و کوچه کفش کرمانشاه با قرار متناسب روانه دادگاه شدند و برای آنان درخواست تشدید مجازات کرده ایم.

صادقی خواستار معرفی افراد مدعی النفوذ نزد دستگاه های قضایی به عنوان مجرم به حفاظت اطلاعات دادگستری از طریق مراجعه حضوری یا سامانه ۱۵۸۰ شد.

وی گفت:بیش از ۵۰ نفر از عقبه های تروریستی از پس از حادثه تروریستی تهران در استان کرمانشاه دستگیر و مقادیری از کمربندهای انفجاری، چاشنی های الکترونیکی و تسلیحاتی از آنان کشف شده است.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.