مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان:

نصب ۵۰ تابلو ایمنی در محور‌های مواصلاتی دلفان

ناصر خوشرو گفت: بیش از ۵۰۰ تابلو مسیر نما و خطر نما در محور هرسین- نهاوند- خرم‌آباد جانمایی و نصب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناصر خوشرو، مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان، با اشاره به اینکه ‌در سه ماهه اول سال ۹۶ بیش از ۵۰۰ تابلوی مسیرنما و خطرنما در محور هرسین- نهاوند- خرم آباد جانمایی و نصب شد، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۱۰ دماغه پر برخورد در چهارخطه نورآباد- خرم آباد با هزینه کم ایمن سازی شده است.


وی از اصلاح و پاکسازی ۱۰هزار متر قنو در محورهای نهاوند، هرسین، خرم آباد خبر داد و گفت: در مدت سه ماهه نخست امسال ۵ دستگاه پل و آبرو در محور روستایی «حبیب وند» و «جعفرآباد» شهرستان دلفان لایروبی و قریب به ۲ هزار مترمکعب خاکبرداری در کنار راه سه راهی زالی - برخوردار انجام شده است.


مسئول راهداری و حمل‌ونقل جاده ای دلفان با اشاره به ریزش برداری به حجم ۳هزار مترمکعب در محور سد معشوره افزود: در مدت یادشده ۳۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی شهرستان دلفان مورد پاکسازی قرار گرفته است.


خوشرو، اجرای ۱۰۰ کیلومتر گریدرزنی راه با رویه شنی در بخش کاکاوند و میربگ جنوبی به سمت امامزاده پیرمحمد، تسطیح و شیب بندی شانه راه به طول ۵ کیلومتر در سه راهی زالی - گاماسیاب، اصلاح ۱۰ کیلومتر افتادگی شانه راه در محورهای نهاوند، هرسین، خرم آباد را به عنوان بخش دیگری از عملکرد این اداره در سه ماهه ابتدای ۹۶ برشمرد.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.