کرمان؛

قوه قضائیه گریبان مخلان امنیت و آرامش مردم را می گیرد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از فجایع بزرگ روزگار ما همین است که بزرگترین ناقضان حقوق بشر در لباس بزرگترین مدافعان حقوق بشر سخن می گویند.

قوه قضائیه گریبان مخلان امنیت و آرامش مردم را می گیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان، یدالله موحد گفت: قوه قضائیه بدلیل اتخاذ مواضع انقلابی و ایستادن در مقابل جریان نفوذ همواره مورد بغض وکینه دشمنان ملت ایران قرار می گیرد.

وی افزود:هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عرصه عدالت وامنیت ودر راس آنها شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی پایه گذار نظام قضائی جمهوری اسلامی و تبیین جایگاه دستگاه قضاء وخدماتش است.

موحد تصریح کرد:در واقعه تلخ و دردناک هفتم تیر ماه 60که گروهک تروریستی نفاق ،گروهکی کوردل و عامل سر سپرده نظام سلطه و استکبار جهانی باهدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی وشکست ملت انقلابی ایران با بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی در محل سرچشمه تهران واقدامی ددمنشانه وتروریستی 72تن از بهترین یاوران امام وخادمان ملت ومسئولین بلند پایه را ازجمله آیت الله بهشتی که عهده دار ریاست قوه قضائیه را عهده دار بود به شهادت رساندند.

وی گفت:عوامل گروهک تروریستی نفاق با شیوه های ناجوانمردانه مانند بمب گذاری در مراکز جمعیتی در سال های 1360تا 1367بالغ بر 12هزار نفر از مردم و مسئولین این کشور را ازجمله رئیس قوه قضائیه،رئیس جمهور،نخست وزیر،وزراء ،نمایندگان مجلس،ائمه جمعه وجماعات ،روحانیون برجسته کشور و شهروندان،زنان و کودکان بی گناه را در مقیاس گسترده به خاک وخون کشیده وجنایات علیه بشریت مرتکب شدند

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد:منافقان درجریان جنگ و دفاع مقدس ملت ایران بزرگترین خیانت به کشور و ملت ایران را داشتند و اطلاعاتی به رژیم بعث عراق راجع به تجمعات مردمی برای موشک باران شهرهای ایران می دادند.

این مقام ارشد قضائی استان اعلام کرد:تمامی اسامی شهداء و مستندات جنایات این گروهک،موجود وبه مراجع بین المللی هم ارائه شده است.

وی افزود:جنایات تروریستی گروهک منافقین فقط منحصر به کشور وملت ایران نیست و مدت ها با همدستی صدام ملعون ورژیم بعثی علیه ملت عراق و هم اکنون با همدستی گروهک های تکفیری و تروریستی دیگر علیه ملت سوریه جنایات بزرگی را خلق می کنند.

وی افزود:با این وجود در طول عمر ننگین این گروهک تروریستی تحت چتر حمایتی کشورهای غربی که به دروغ و فریبکارانه مدعی مبارزه با تروریسم وداعیه دفاع از حقوق بشر دارندقرار گرفته اند.

موحد خاطرنشان ساخت:فضاحت بار تر اینکه اخیرا این جانیان وخائنین به ملت ایران چهره مدافع حقوق بشر نیز ظاهر می شوند به و منبع اطلاعاتی گزارشگر ویژه حقوق بشر برای تدوین گزارش علیه ملت ایران هم قرار گرفته اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:از فجایع بزرگ روزگار ما همین است که بزرگترین ناقضان حقوق بشر در لباس بزرگترین مدافعان حقوق بشر سخن می گویند.

وی ادامه داد:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شمنان ملت ایران به طور مستقیم حجم سنگینی از تهاجمات را تحت عنوان دفاع از حقوق بشر علیه قوه قضائیه انجام می دهندودلیل این تهاجمات هم روشن است ،به واسطه عداوتی که معاندین نظام نسبت به مبانی که این نظام قضائی برپایه های آن استوار گردیده واز ابعاد مختلف در دنیا بی نظیر است

وی افزود:معاندان به نظام به واسطه ارتباط این نظام قضائی با ولایت فقیه و اینکه مشروعت اش را از ولی فقیه می گیرد و در اجرای احکام قانونی منبعث از شرع مقدس اسلامی ومقابله با مظاهر فساد پافشاری می کند با قوه قضائیه دشمنی می کنند .

رئیس شورای قضائی استان کرمان عنوان کرد:قوه قضائیه بدلیل اتخاذ مواضع انقلابی و ایستادن در مقابل جریان نفوذ همواره مورد بغض وکینه دشمنان ملت ایران قرار می گیرد.

 

وی تاکید کرد:قوه قضائیه یکی از ارکان اساسی حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران وپشتیبان ولایت فقیه و از مظاهر اقتدار کشور وملت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار