سرخپوشان پایتخت هفته آینده راهی اوکراین می شوند

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اواسط هفته آینده برای برپایی اردوی آماده سازی راهی اوکراین می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت برای آمادگی هر چه بیشتر برای لیگ هفدهم اردویی 10 روزه در کشور اوکراین برگزار می کنند. براین اساس اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اواسط هفته آینده عازم کیف اوکراین می شوند تا اردوی خود را در این کشور برپا کنند. 

سرخپوشان پایتخت در ابتدا قصد داشتند اردوی آمادسازی خود را در کشور کرواسی برگزار کنند اما برگزاری اردو در کرواسی به علت برخی از مشکلات منتفی و در نهایت  برپایی اردو در اوکراین قطعی شد.

شاگردان برانکو در ابتدای فصل گذشته هم اردویی در اوکراین برگزار کردند که این اردو با مسائل حاشیه ای مواجه شد. جذب دو بازیکن بی کیفیت اوکراینی همزمان با برگزاری اردوی سرخپوشان در اوکراین شائبه هایی را در ذهن اهالی فوتبال ایجاد کرد و در نهایت هم مسئولان پرسپولیس در مورد جذب دو بازیکن اوکراینی شفاف سازی نکردند. 

به هر حال سرخپوشان پایتخت دوباره قصد دارند اردوی آمادسازی خود را در اوکراین برگزار کنند و این بار معلوم نیست چه مسائل حاشیه ای برای این تیم در اوکراین رخ بدهد؟

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اردویی با صلاحدید برانکو در اوکراین برگزار می کنیم تا بازیکنان در فضایی آرام آماده بازیهای لیگ هفدهم شوند. همچنین در اردوی اوکراین قرار است چند بازی دوستانه انجام بدهیم تا بدنهای بازیکنان از شرایط مسابقه خارج نشود. 

وی عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بعد از پایان اردوی اوکراین هم عازم آلمان می شویم تا بازی دوستانه ای با استقلال با هماهنگی حامی مالی مشترک دو باشگاه در این کشور انجام بدهیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار