رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و بیش از یک کیلوگرم سوخته تریاک در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سرهنگ سعید بالش زر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در محور یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در این محور کردند.

وی ادامه داد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک شدند.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازرسی ماموران از این خودرو، مقدار 50 کیلو و 850 گرم ماده مخدر از نوع تریاک و مقدار یک کیلو و 100 گرم ماده مخدر از نوع سوخته تریاک کشف و ضبط و راننده این خودرو نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به توقیف خودروی اسکورت این محموله مواد مخدر و دستگیری زن و مردی در همین ارتباط ادامه داد: دو خودرو قاچاقچیان به همراه سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شدند.

 بالش زر از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و گفت: از مردم درخواست داریم یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه باشند و اخبار و گزارشات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان را از طریق تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.