مشهد؛

برخورد با متخلفان انتخاباتی

در تخلفات انتخاباتی در مرحله تحقیقات هستیم و با افراد متخلف بدون تعارف برخورد خواهیم کرد.

غلامعلی صادقی دادستان مشهد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، گفت: در خصوص جرایم و تخلفات انتخاباتی در مرحله تحقیقات هستیم و مستندات خوبی جمع‌آوری شده است و از طریق قانون ورود پیدا می‌کنیم و با افراد متخلف برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما با برگزاری کنسرت مخالفتی نداریم، تصریح کرد: در صورتی که حواشی اخلاقی و مشکلات شرعی اتفاق نیفتد با برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها مشکلی نداریم.

دادستان مشهد با تاکید بر اینکه با توجه به نظر علمای حوزه علمیه و نماینده، ولی فقیه بعضی از برنامه‌ها با مجاورت حرم مطهر سازگاری ندارد گفت: توصیه می‌شود که مسئولان و افراد برگزار کننده کنسرت‌ها خلاف اصرار علما را دنبال نکنند.

صادقی افزود: با توجه به برخی توهین‌های که به مقامات اجرایی صورت گرفته است، گفت:: متاسفانه گاهی این توهین‌های صورت گرفته و طبق گزارش‌های رسیده در مرحله تکمیل تحقیقات هستیم.

وی گفت: ۷، ۰ درصد سرقت‌ها مربوط به معتادان متجاهر است و در حال حاضر برای جمع‌آوری معتادان متجاهر مواد مخدر مشکلی نداریم، ولی امکاناتی که آن‌ها باید در آن اسکان یابند بسیار کم است.

دادستان مشهد افزود: بخاطر سهل‌انگاری متولیان این امر به معتادان رسیدگی نمی‌شود و اماکن آماده و مناسب برای درمان و ترک آن‌ها نداریم.

صادقی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی افراد گفت: برای این موضوع رهبری معظم دستور داده بودندولی برخورد نشد، زیرا که دستگاه اجرایی موافق نبود و پیگیری نکرد، اما ما آمادگی را در استان داریم که به این پرونده رسیدگی کنیم و در حال حاضر هیچ گزارش مستند راجع به این تخلف و جرم نداریم.

انتهای پیام/ ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.