مدیر عامل شرکت جیووا در مورد چگونگی عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال و غرامت 10 میلیاردی از ایران توضیح داد.

جیانی آکانفورا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت این شرکت از فدراسیون فوتبال ایران و درخواست غرامت 2 میلیون یورویی بیان کرد: رفتار مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با شرکت ما به هیچ وجه خوب نبود و بر همین اساس تصمیم داریم تا غرامت 10 میلیاردی را به طور کامل دریافت کنیم.

وی افزود: اگر مسئولان فدراسیون فوتبال ایران نمی خواستند با ما همکاری کنند، می بایست نشستی را تشکیل می دادند و درباره ادامه و یا توقف همکاری با هم صحبت می کردیم اما ناگهان مسئولان فوتبال ایران پس از همکاری با آدیداس دیگر از لباس های ما استفاده نکردند.

مدیرعامل جیووا ادامه داد: شکایت مان را از فدراسیون ایران به فیفا ارسال کردیم و به احتمال زیاد، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال رای را به ما دهد و به دلیل بی احترامی که به ما شد، تمام تلاش مان را می کنیم تا 10 میلیارد را دریافت کنیم.

آکانفورا در پایان گفت: ما منتظر مسئولان فدراسیون ایران هستیم تا پای مذاکره بنشینند و درباره فسخ قرارداد با هم صحبت کنیم اما همانطور که گفتم، درباره شکایت مان عقب نشینی نمی کنیم و درصدد دریافت 2 میلیون یورو هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار