مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از ترافیک روان در محورهای مواصلاتی همدان خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در محور همدان- تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رود باری با اشاره به اینکه با آغاز موج سفرهای تابستانی شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی محورهای مواصلاتی استان بودیم  گفت: در تعطیلات عید فطرمحور همدان به تهران با ترافیک نیمه سنگین مواجه بود.

 

رودباری با اشاره به اینکه25 تیم گشت راهداری در همدان فعال است و آمادگی اجرای هر گونه عملیاتی در همدان  را داریم ادامه داد: تمام ناوگان مسافربری استان آمادگی  انجام خدمات رسانی را دارند هستند .

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد:از ابتدای امسال تاکنون 1 میلیون و430 هزار تردد ازمحور های مواصلاتی استان عبور کرده است که نسبت به مشابه پارسال 41 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در روزهای معمولی حدود 250 هزار خودرو از محورهای همدان عبور می‌کنند که این میزان تردد درتعطیلات عید فطر افزایش داشته است .

این مسئول با بیان اینکه9  درصد از تردد امسال مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است خاطر نشان کرد:در این مدت  پرترددترین محورمواصلاتی استان  مربوط به همدان- تهران با یکصد و43 هزار و424 تردد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متوسط سرعت وسایل نقلیه را 85 کیلومتر در ساعت اعلام کرد واضافه کرد: 15 درصد از ترددهای امسال سرعت غیر مجاز داشته اند.

 

رودباری به فعال بودن 66 دستگاه تردد شمار در محورهای همدان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌های استان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان را به ثبت می‌رساند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از وجود 11 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای استان خبرداد و بیان کرد: همچنین 55 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در 8 محور استان در حال نصب است.

وی به پرترددترین روز از ابتدای امسال تا کنون اشاره کرد و افزود: 5 تیر ماه امسال 487 هزار و 883 تردد درمحور مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.