در پی پیروزی تیم ملی والیبال زیر21 سال کشورمان مقابل چین در رقابت های قهرمانی جهان،سایت فدراسیون جهانی یک بار دیگر به تمجید از کاپیتان تیم ملی جوانان کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خشش رسول آقچه لی کاپیتان و پشت خط زن ارزشمند تیم ملی والیبال زیر 21 سال کشورمان در پیروزی 3-2 برابر چین ، تمجید سایت رسمی فدراسیون جهانی والیبال را در پی داشت.
این سایت در گزارش مربوط به بازی از آقچه لی به عنوان «قهرمان ایران»یاد کرد و تیتر زد: رسول ایران را از دیوار چین عبور داد.


سایت فدراسیون جهانی نوشت، کاپیتان رسول آقچه لی دوباره قهرمان ایران شد، وقتی که تیم ایران با وجود عملکرد فوق العاده دفاع چین ، با نتیجه 3-2 (25-17، 23-25، 26-24، 20-25، 15-20) این تیم را شکست داد.

دفاع چینی ها 30 امتیاز فوق العاده را برای تیم ملی این کشور به ارمغان آورد، اما این برای پیروزی کافی نبود. اصغر مجرد به تنهایی 9 امتیاز در دفاع کسب کرد، در حالی که رسول با کسب 24 امتیاز ،عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به دست آورد. لیینگ ژو هم با کسب 22 امتیاز بهترین بازیکن چین بود. او و یوانتای یو، هر کدام هفت امتیاز در دفاع روی تور کسب کردند.

در سه ست اول، چین در دفاع روی تور خوب بازی کرد، اما تنها در ست دوم این عملکرد باعث پیروزی 25-23 آنها شد. در ست های اول و سوم، اسپکرهای ایران، تحت رهبری کاپیتان رسول آقچه لی، موفق شدند حریف را ناکام بگذارند و در نهایت امتیازهای 25 -17 و 26 - 24 را رقم بزنند. در ست چهارم، دفاع چین خوب نبود بلكه فوق العاده بود، و در پیروزی 25 - 20 چین در این ست، 10 امتیاز کسب کرد.


ست پنجم کاملا یک طرفه بود، اگر چه دفاع روی تور چین توانست سه امتیاز از 10 امتیاز تیمشان را کسب کند اما ایران در نهایت 15-10 به پیروزی رسید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار