پایانه‌های مسافربری شهر مشهد سهم ۶.۲ درصدی در جا به جایی مسافران را در کشور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،سید علی حسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: پایانه مسافربری شهر مشهد را باید مهم‌ترین پایانه از نظر تعداد و حجم مسافر در کشور دانست.


وی با بیان این‌که استان خراسان رضوی با سهم ۱۱ درصدی از جا به جایی کشور رتبه دوم پس از استان تهران را دارا است، افزود: پایانه‌های مسافربری شهر مشهد با سهم ۵۷ درصدی در جا به جایی مسافران از طریق حمل و نقل جاده‌ای استان سهم عمده‌ای را در کشور دارا است.


مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: پایانه‌های مسافربری شهر مشهد سهم ۶.۲ درصدی در جا به جایی مسافران از طریق پایانه‌ها را در کشور دارند.


حسینی با اشاره به انتقال ایستگاه سوار شاهد افزود: یکی دیگر از اقدامات جا به جایی ایستگاه سوار شاهد به دلیل عملیات عمرانی پل دور برگردان شاهد بوده و به دنبال آن هستیم تا با خرید زمینی در آن محدوده خدمات پایانه معراج را نبر به پایانه جدیدی منتقل نماییم.


مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: پایانه معراج از نظر فنی و مهندسی بسیار عالی طراحی شده، اما از نظر جانمایی در مکان مناسبی نیست و به همین دلیل به دنبال ایجاد پایانه‌ای جدید در بزرگراه میثاق هستیم.


انتهای پیام// ز.‌ی

 

رتبه دوم خراسان رضوی در جابجایی مسافر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار