معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جمع‌آوری 7 اکیپ غیرمجاز فروش عسل در محور اردبیل- سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی یوسف زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه متأسفانه با آغاز فصل تابستان فروش غیرمجاز عسل توسط فروشندگان غیربومی در جاده‌های اردبیل شدت می‌گیرد افزود: سالانه بیش از ۱۰۰ فروشنده برای فروش غیرمجاز عسل در محورهای مواصلاتی استان به ویژه اردبیل- سرعین و اردبیل- نیر مستقر می‌شوند.

وی تأکید کرد: به دلیل اینکه فروش عسل‌های غیرمجاز برند عسل اردبیل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، از سال‌های گذشته برخورد با فروشندگان غیرمجاز آغاز شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در آخرین مراجعه و بازرسی از محورهای مواصلاتی با هماهنگی دادستانی و پاسگاه‌های سه شهرستان نیر، نمین و اردبیل 7 اکیپ غیرمجاز فروش جمع‌آوری شد.

یوسف زاده افزود: برخورد با فروشندگان غیرمجاز ادامه دارد و در تابلوهایی که در جاده‌های استان نصب شده، اعلام شده است که فروش عسل در کنار جاده‌ها ممنوع است.

وی افزود: با توجه به اینکه عسل‌های به فروش رفته تقلبی بوده و فاقد کیفیت هستند، راهداری با فروشندگان غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.