مردم استان فارس بیش از ۱۴ میلیارد تومان در حمایت از برنامه‌های خیریه رمضان، مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس اعلام کرد: در پی فراخوان عمومی صدا و سیمای مرکز فارس در برنامه‌های مختلف رمضان امسال، برای مشارکت مردمی در طرح‌های خیریه، مانند کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و "طرح محسنین"، مردم استان فارس در مجموع ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی کردند.


بر اساس این گزارش، آمار اولیه جذب کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان با کمک برنامه های"مهمونی" و"جشن رمضان "که از سیمای فارس پخش می‌شد نشان می‌دهد، مشارکت مردمی با کمیته امداد امام خمینی در طرح "محسنین" برای حمایت از ایتام به حمایت خیرین از ۱۶ هزار نفر انجامید که در میان استان‌های کشور بی نظیر بوده است.

به گفته مسئولان کمیته امداد امام خمینی در استان فارس، بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی در این طرح جمع آوری شد.


بر این اساس، مسئولان ستاد دیه در این استان نیز اعلام کرده اند فراخوان برای مشارکت مردم در طرح آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد باعث شده مردم با اهداء ۵ میلیارد و چهارصد میلیون تومان کمک، که بیش از چهار برابر کمک‌های پارسال بوده است، موجب آزادی ۱۲۰ زندانی شده است.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، در کنار این کمک ها، کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم به بیمارستان خیریه سرطان جنوب را نیز باید لحاظ کرد که با این ارقام، مردم فارس، رکورد قابل توجهی در مشارکت مردمی در امور خیریه برجای گذاشته اند.

انتهای پیام/ن

اهدای فیش حج یک زوج برای ساخت بیمارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.