به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از کاربران این گوشی (s7 edge) اظهار می دارد که طی شش ماهی که با این گوشی کار کرده چندین بار هنگ کرده و یک بارهم توسط نمایندگی ریست فاکتوری شده و جدیدا گوشی مذکور حتی با ریست فاکتوری روشن نمی شود.
با نگاهی به نظرات دیگر کار بران که در سایتهای معرفی این محصول (s7 edge)، افرادی زیادی را می بینیم که با این مشکل مواجهند. به نظر میرسد بلند پروازی شرکت سامسونگ باعث شده بی محابا دست به تولید محصولاتی بزند که به ضرر مصرف کننده می باشد، ضرری که گاه غیر قابل جبران است.
مانند مدل نوت 7 که علاقه مندان به آن با انتشار اخباری درباره انفجار باتری دلسرد شدند وبه مارک های دیگر روی آوردند. این در حالی است که در مقابل، شرکتی مانند اپل خیلی محتاط تر عمل می کند و نمی گذارد که طرفدارانش بار دیگر با یک محصول ضعیف مانند Apple iPhone 7 روبرو شوند.
منبع:برترین ها
انتهای پیام/