سعیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مصادره ساختمان «بنیاد علوی» دشمنی آمریکا را با ایران نشان داد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مصادره ساختمان «بنیاد علوی» از سوی آمریکا نشان می‌دهد که دشمنان تا چه حد با ایران سر عداوت دارند.

بلابلابلابل"محمد اسماعیل سعیدی" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اقدام اخیر آمریکا پیرامون مصادره ساختمان «بنیاد علوی»  اظهار داشت: ما نباید به لبخند آمریکا دل ببندیم و این اقدام اخیری که انجام شده نشان‌دهنده بدعهدی و عهدشکنی آمریکا است نظام سلطه دارای ذات عهدشکنی است و در طول 38 سال اخیر نشان داده که به دنبال منافع خود است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: مصادره ساختمان بنیاد علوی که یک بنیاد عام‌المنفعه و خصوصی است و با اهداف بشر دوستانه ایجاد شده نشان می‌دهد که دشمنان تا چه حد با ایران سر عداوت دارند.

وی گفت: باید دولت و مجلس در این گونه موضوع‌ها رویه خود را تغییر دهند.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام آمریکا پایه‌گذار اقدامات تحریمی و محدود کننده دیگری است عنوان داشت: قطعا این موضوع ادامه خواهد یافت و باید ما در این گونه قضایا سریع تصمیم بگیریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: آن‌ها فکر می‌کنند ما از موضع خود کوتاه می‌آییم در صورتی که اینگونه نخواهد بود و ما کوتاه نمی‌آییم.

 انتهای پیام /

مصادره ساختمان «بنیاد علوی» نشان‌دهنده بدعهدی و عهدشکنی آمریکا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار