فرماندار کاشان گفت: با توجه به توانمندیها و مدیریت اجرایی بالایی که در دولت یازدهم وجود دارد، کابینه دوازدهم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی افول نمی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته نشان داد که متفاوت تر از همه دولتهاست و توانست چالشهای اقتصادی را به فرصت های اقتصادی و همچنین بحرانهای بزرگ امنیتی را به فرصهای امنیتی تبدیل کرد.

وی دولت یازدهم را دولتی معتدل و فراگیر دانست و خاطرنشان کرد: این دولت در پی حدف هیچ کس نبوده و نیست.

وی افزود: گرچه شرایط سیاسی کشورها تابع وضعیت جهانی و همچنین رفتار دولتها تابع شرایط زمان خودش است اما به نظر نمی رسد با توجه به تجربه های گرانسنگ دولت، برای بکارگیری نیروهای کارآمد، مجرب و شایسته از هیچ جناح، حزب و گروهی چشم پوشی کند و برنامه های در دست اجرا، نوید بخش افول دولت آینده نیست.

مومنیان، سیاست خارجی و جبران واقعیتهایی را که در کوران بحران و تحریم اقتصادی توسط دولت انجام گرفت را یادآور شد و تاکید کرد: بنابر این، بعید است دولت دوازهم دچار افول شود.

معاون استاندار اصفهان همچنین تصریح کرد: دولت تدبیر و امید بخوبی به اثبات رسانده است که به دنبال بهره برداری سیاسی برای کار خودش نیست و اگر هم تبلیغی انجام می دهد مبتنی بر عملکرد و برنامه هایش است که بیش از همه مورد نقد قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/م

 

دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته توانست چالشهای اقتصادی را به فرصت های اقتصادی تبدیل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.