62 کیلوگرم ترياک طی دو عملیات پلیس در شهرستان سربیشه کشف شد.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:با دریافت اخباری مبنی بر اين که تعدادی از قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند مقاديری مواد مخدر را از محور های فرعی سربیشه جابه جا کنند بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و پس از انجام کار اطلاعاتی گسترده و تحقيقات دامنه دار و تعقيب و مراقبت های پنهان محل فعاليت سوداگران مرگ شناسايی شد .

وی افزود:مأموران جهت اجرای گشت و کمین در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان اعزام شدند که در مسیرهای فرعی یک دستگاه خودرو پراید مشاهده و متوقف شد و در بازرسی از خودرو مورد خاصی مشاهده نشد که در بررسی پلیس و پاکسازی منطقه ،32 کیلو گرم مواد مخدر در قالب سه کوله 16 بسته ای تریاک کشف شد .

سرهنگ فولادی گفت:در عملیاتی دیگر مأموران پاسگاه حسین آباد شهرستان سربیشه در بازرسی از منزل یکی از قاچاقچیان معروف 30 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه در این رابطه شش متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانونی و افراد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن فوريت های پليسی 110 با پليس در ميان بگذارند .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.