دومین همایش ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس اردیبهشت ماه 97 برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا قانع رئیس هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی فارس گفت: همایش ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی با هدف برقراری و تقویت ارتباط میان پژوهشگران، صاحب نظران و تبادل و اشتراک دانش در حوزه ارتباط علمی در قالب ۸ محور کلی در شیراز برگزار می شود.


قانع افزود: از محورهای اصلی همایش ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران، چشم انداز آینده و آینده پژوهی در ارتباط علمی، نظریه های ارتباطی و توسعه علم، دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و ارتباط علمی، ارتباط علمی، اخلاق پژوهش و چالش‌های مرتبط، فناوری های نوین ارتباطی (شبکه‌های اجتماعی/ علمی، رسانه‌های اجتماعی) و ارتباط علمی، دسترسی آزاد و ارتباط علمی، فرصت ها و چالش‌ها، چالش‌های نشر و ارتباط علمی و در نهایت نقش انجمن های علمی در توسعه ارتباط علمی است.


وی ادامه داد: پژوهشگران می‌توانند در محورهای مورد علاقه و زیرمحورهای مرتبط با آن‌ها، یافته‌های علمی حاصل از تحقیقات بِکر (Original Research) خود را مطابق با زمان بندی اعلام شده زیر به دبیرخانه همایش ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران ارسال کنند.


قانع بیان کرد: این کار با هدف ارتقای سطح کیفی و اثربخشی همایش انجام می‌شود، در عین حال کمیته علمی از آثار مروری (ReviewResearch) که حاصل سال ها تجربه پژوهشگران برجسته است و آثاری که به طبقه بندی تحقیقات انجام شده در هر یک از محورهای همایش و دورنمای موضوع تحقیقاتی در آینده و ارزیابی و مقایسه راهکارها و روش‌های موجود می‌پردازند، استقبال می کند.


وی با اشاره به اینکه نتایج بررسی چکیده مقالات تا ۱۵ آبان ماه به اطلاع افراد شرکت کننده می رسد، اظهار داشت: مهلت ارسال متن کامل مقالات ۳۰ دی ماه اعلام و داوری نهایی آثار ۳۰ بهمن و زمان ارسال مقاله نهایی همراه با اسلاید ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ است.


علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی شیراز، خیابان حافظ، سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس، دفتر انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس و یا از طریق پست الکترونیکی ارسال کنند.


گفتنی است در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند روزهای دوشنبه و چهارشنبه با شماره ۱۴-۳۲۲۶۳۵۱۳ – ۰۷۱ داخلی ۱۸۶ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر

همایش ملی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار