مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه گفت: هرگونه نقل و انتقال فرهنگیان باید در چهارچوب ضوابط و با تکریم شان معلم صورت گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛هر ساله پس از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان و شروع تابستان، ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش انجام می‌شود و گروهی از فرهنگیان به دلایل مختلف، درخواست انتقال به منطقه یا استان دیگر را دارند.

در همین راستا جلسه نقل و انتقالات برون استانی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه، معاونین آموزشی، پشتیبانی، کارشناسان امور اداری، ارزیابی عملکرد، روابط عمومی و حراست در دفتر این مدیریت برگزار شد.

اشرف نجف آباد مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه طی این جلسه ضمن برشمردن شرایط لازم برای درخواست انتقال، زمانبندی ثبت نام و تبصره‌های مختلف دستورالعمل نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان، اظهار نمود:نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی انتقال خارج از استان هستند می‌بایست متناسب با شرایط شیوه‌نامه، از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه‌های ارسالی و همچنین با تکریم شأن و مقام معلمان اجرا شود تا حق هیچ فردی ضایع نگردد.

وی اهداف نقل و انتقال فرهنگیان را «تسریع و تسهیل امور مرتبط با انتقال کارکنان»، «رفع کمبود و توازن نیروی انسانی مناطق آموزشی»، «ایجاد زمینه مساعد برای استفاده بهینه از نیروی انسانی» و «افزایش میزان سطح رضایت شغلی معلمان» عنوان نمود.

در این جلسه درخواست نقل و انتقال برون استانی همکاران متقاضی بررسی و مواردی به تصویب رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.