ارومیه؛

عملکرد موفق آذربایجان غربی در مقابله با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز

مدیر‌کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی عملکرد موفقی در مقابله با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر کریمی با اعلام این خبر گفت:ادارات ارشاد در شهرستان‌ها در واقع متولی فرهنگ در آن شهر هستند و پای کار آمدن آنها در این حوزه، کمک بسیار خوبی خواهدبود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، به عدم وجود یک مرکز حقوقی در شهرستان‌ها به عنوان نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اشاره کردو گفت: بایستی با کمک ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها، ظرفیت‌های بازی‌سازی در کل کشور را سنجیده و با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی، برای آنها برنامه‌ریزی کنیم تا به تولید ملی کمک شود.

حجتالاسلام کریمی، استان آذربایجان غربی را در برابر تهاجم فرهنگی و کالاهای قاچاق فرهنگی آسیب‌پذیر خواند و گفت: طی جلسه‌ای خصوصی که با حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه استان داشتیم، ایشان ورود جدی به مسئله کردند و همین باعث شد تا تمام مدیران فرهنگی استان پیگیر شوند.

وی افزود: با کمک تمامی نهادها و واحدهای مربوطه، طی عملیاتی در سطح کل شهر ارومیه، تمامی توزیع‌کنندگان بازی‌های رایانه‌ای مورد بازرسی قرار گرفته و بازی‌های غیرمجاز آنها جمع‌آوری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: علاوه بر مدیران فرهنگی و مسئولان آموزش و پرورش، جلسات متعددی با دادستانی و قضات دادگستری داشتیم و حالا دو شعبه ویژه جرایم رایانه‌ای در استان داریم.

وی به فضای نمایشگاهی اختصاصی در شهرستان و آمادگی برای برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فضایی اختصاصی و بسیار مناسب جهت برگزاری نمایشگاه دارد و در صورت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از نظر تجهیزاتی می‌توان نمایشگاهی اختصاصی برای استان داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.