غلظت ذرات معلق هوای اراک برای دومین روز متوالی از حد مجاز بالاتر رفت و برای همه گروه ها ناسالم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براساس گزارش ثبت شده مرکز پایش کیفیت هوای محیط زیست استان مرکزی، ساعت ۸ صبح امروز  ۱۱ تیرماه غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در هوای اراک به ۶۱ میکروگرم بر مترمکعب رسید که بالاتر از شاخص‌های استاندارداست و وضعیت هشدار  را نشان می‌دهد.
 
آلودگی هوای اراک همچنان دروضعیت هشدار + تصاویر
 
بر این اساس کیفیت هوای اراک و غلظت ذرات معلق از سوی مرکز پایش،  برای گروه‌های جمعیتی حساس، ناسالم گزارش شده  و گروه‌های سنی حساس از جمله کودکان، زنان باردار، سالمندان، بیماران قلبی، ریوی باید سعی کنند از تردد در اماکن و فضاهای شلوغ پرهیز کنند.
 
  آلودگی هوای اراک همچنان دروضعیت هشدار + تصاویر
براساس گزارش ثبت شده مرکز پایش کیفیت هوای محیط زیست استان مرکزی، ساعت ۸ صبح امروز  ۱۱ تیرماه غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در هوای اراک به ۶۱ میکروگرم بر مترمکعب رسید که بالاتر از شاخص‌های استاندارداست و وضعیت هشدار  را نشان می‌دهد.
 
آلودگی هوای اراک همچنان دروضعیت هشدار + تصاویر
لازم به ذکر است دیروز هم غلظت ذرات معلق هوای اراک از حد مجاز بالاتر رفت و در وضعیت هشدار و ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت. 
 
 
آلودگی هوای اراک همچنان دروضعیت هشدار + تصاویر 

آلودگی هوای اراک ناسالم برای همه گروه ها

شاخص كيفي هواي كلانشهرها اراک عدد 159 شد که نشان دهنده هوای ناسالم برای همه گروههاست و وضعیت قرمز است .

طبق جدول شاخص کیفیت هوا عدد 151تا 200نشان دهنده وضعیت قرمز است.

همچنین طبق جدول مركز كنترل و پايش محيط زيست كشور اراک سومين مركز استان آلوده كشور در شبانه روز گذشته پس از زاهدان و اهواز است.

انتهای پیام /ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.