مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه پیش بینی کرد: امسال میزان تولید گندم استان بین 900 تا 950 هزار تن و میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان بین 650 تا 700 هزار تن باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مظفر رحیمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 126 هزار تن گندم از گندمکاران استان کرمانشاه خریداری شده، گفت: تاکنون 57 میلیارد و 610 میلیون تومان که معادل 40 درصد مطالبات گندمکاران است پرداخت شده و مابقی مطالبات نیز به تدریج به حساب گندمکاران واریز خواهد شد.

به گفته این مسئول کار خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان کرمانشاه از 28 اردیبهشت ماه آغاز شده و به احتمال زیاد تا اواخر شهریور و یا ابتدای مهر ماه ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ مشکلی برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان نداریم، از کشاورزان خواست گندم مازاد بر نیاز خود را تنها به مراکز خرید رسمی تحویل دهند و به هیچ عنوان آن را به دلالان نفروشند کشاورزان هرجا دلالی را دیدند اسم و مکان آنها را به فرمانداران، بخشداران و یا مدیران جهاد کشاورزی تحویل داده تا با آنها برخورد لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/ز

مشکلی برای خرید گندم نداریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.