رئیس فدراسیون اسکیت گفت: امیدوارم که بتوانم در پست ریاست فدراسیون موفق باشم و باعث پیشرفت این رشته شوم.

محمد رضایی: تلاش می کنیم تا باعث پیشرفت اسکیت شویمبهمن محمد رضایی رئیس جدید فدراسیون اسکیت پس از آن که امروز به عنوان رئیس جدید فدراسیون اسکیت شد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت : ابتدا جا دارد از همه دوستانی که از من حمایت کردند و به من اعتماد کردند تشکر کنم . انتخابات امروز همانند یک دوئل تنگاتنگ بود که خوشبختانه سابقه و تجربه گذشته ام به من کمک کرد تا در این انتخاب پیروز شوم. 

وی افزود: بنده 20 سال است که در وزارت ورزش و جوانان حضور دارم و همین مسئله برای من یک پوئن مثبت بود . خوشبختانه اعضا تشخیص دادند که من می توانم برای این پست مفید باشم و به همین دلیل به من رای دادند تا پیروز شوم. اما نکته ای که بسیار اهمیت دارد آن است که پیروزی بنده در این انتخابات بدان معنا نیست که عرب عامری شایستگی نداشت. بنده حتما از وی می خواهم که بنده را تنها نگذارد و در کنارم باشد تا عاملی برای رشد این رشته شویم. 

رئیس جدید فدراسیون اسکیت کشورمان در ادامه و در پاسخ به این سوال که چه برنامه هایی در فدراسیون اولویت دارد عنوان کرد: 

ما برای آن که بتوانیم برنامه هایمان اجرایی کنیم باید ابتدا آن ها را به تصویب هیات رئیسه برسانیم و تلاش کنیم تا با تشکیل کادری مناسب وضعیت فعلی را بهبود ببخشیم و به امید خدا بخش هایی را که نیاز به ترمیم دارد را کمک کنیم تا به شرایط مناسبی برسیم. 

محمد رضایی در پایان بیان داشت : جا دارد از ریاست قبلی فدراسیون اسکیت یعنی خانم محمدیان تشکر کنم زیرا وی تلاش زیادی را برای این رشته انجام داد و حالا هم با ارتقا پست رو به رو شدند و به عنوان معاون وزیر ورزش برگزیده شدند . 

انتهای پیام / 

محمد رضایی : امروز شاهد دوئل تنگاتنگی بودیم 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار