ترفندی ساده اما جالب، برای اینکه با کمترین هزینه خودرو خود را متفاوت و خاص کنید.

پورشه خود را چگونه طلایی کنیم؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 1931 بود که فردیناند پورشه آلمانی، شرکت هلدینگ خودسازی را با تمرکز روی طراحی و ساخت خودروهای اسپرت در شهر اشتوتگارت تاسیس کرد. شرکتی که طراحی موتور به 3 بخش کلی تقسیم می‌شود؛ موتورهای تخت، موتورهای خطی و موتورهای وی شکل. رفته رفته مدل‌های گران قیمت پورشه به رقیبی سرسخت برای محصولات فراری، لامبورگینی و بوگاتی تبدیل شد.

16 بار قهرمانی پورشه در مسابقات اتومبیل رانی لمانز فرانسه

حالا پورشه اس ای با  داشتن 50.07 درصد از سهام گروه فولکس واگن بزرگترین سهام دار این مجموعه است. از طرفی سال 2009 فولکس واگن 49.9 درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را خرید و سال 2012 نیز  100 درصد از سهام  شرکت پورشه هلدینگ که یکی از زیرمجموعه کمپانی پورشه است را به آن اضافه کرد.

 پورشه موزه ای دائمی از تاریخ محصولات کمپانی خود را در شهر اشتوتگارت آلمان  برپا کرده، تا بهترین مدل و طرح های مفهومی پورشه در این موزه نام این شرکت را برای همیشه جاودان کنند.

پس از خواندن این اطلاعات از تاریخ پورشه، ویدئویی جالب ببینید از طراحی بدنه یک پورشه، طراحان پس از تمیز کردن کامل بدنه خودرو، بوسیاه ورق‌های آب طلا، روکشی زیبا و چشمگیر برای این خودرو لوکس می‌سازند. با این روش، بدنه پورشه و یا هر مدل دیگر از خودرو خود را به رنگ دلخواه تغییر دهید.

 

 
 
انتهای پیام
 
 

چگونه پورشه خود را طلایی رنگ کنیم؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.