مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان تولید مستمر را یکی از مهمترین راهکارهای امنیت غذایی دانست وگفت: و باید تمام تلاش خود را برای افزایش تولید در بخش های مختلف بکار بگیریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جمال صالحی مدیر کل سازمان غلات استان دیروزدر نخستین کارگروه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان که در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد، گفت: کاهش چشم گیر تولید گندم در بانه نوعی هشدار است که باید آسیب شناسی شود و فضای تولید گندم را فراهم کنیم.

وی هدف اصلی شرکت غله را مدیریت اجتماعی عنوان کرد و گفت: ما دنبال سود نیستیم بلکه راهبرد اصلی ما مدیریت اجتماعی است و یکی از سیاست های اشتباه گذشته مهاجرت از مرزها بود.

صالحی تولید مستمر را یکی از مهمترین راهکارهای امنیت غذایی دانست و افزود: باید سیاست های غلط تغییر کند و امنیت هر کشوری به جمعیت آن بستگی دارد و باید تمام تلاش خود را برای افزایش تولید در بخش های مختلف بکار بگیریم و امنیت غذایی خود را با تولید محصولات بیشتر فراهم کنیم.

مدیر کل شرکت غله استان کردستان با بیان اینکه قوت غالب مردم در منطقه بانه نان است، ادامه داد: باید تولید گندم را دست کم نگیریم و زمینه ایجاد امنیت غذایی را با تولید بیشتر گندم فراهم کنیم.

 انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.