مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی یکی از برنامه های است که امسال در فنی حرفه ای استان کردستان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی از برنامه های فنی حرفه ای استان بوده و تعهدآموزش 1200 نفر را داریم.

به گفته وی، هدف از اجرای این طرح، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و تثبیت مشاغل موجود خصوصا صنایع دستی و مشاغل جدید با استفاده از فناوری های نوین مشاغل پایدار است.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه واجدین شرایط در این طرح افراد 15 تا 23 سال هستند و اولویت به کسانی است که بیمه بیکاری دریافت می کنند، افزود: دولت برای این موضوع یک سوم حقوق مبنای وزارت تعاون را به عنوان پرداختی در نظر گرفته است و کارفرمایان در این طرح نه تنها بیمه ای پرداخت نمی کنند بلکه بیمه مدنی را هم خود دولت پرداخت می کند.

احمدی در پایان یاداور شد: این طرح در خصوص ایجاد شغل و بیکاری در جامعه صورت گرفته و برای اجرا به سازمان اموزش فنی و حرفه ای به عنوان مجری آموزش مهارتی در کشور ابلاغ شده است.

طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی از برنامه های فنی حرفه ای کشور بوده و برای کسانی است که فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند.

انتهای پیام/  م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.