یک قربانی تجاوز جنسی در هند که تحت حفاظت 24 ساعته پلیس قرار داشت، برای پنجمین‌بار هدف حمله اسیدپاشی قرار گرفت.

زن هندی برای پنجمین بار هدف حمله اسیدپاشی قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از گاردین، یک زن 35 ساله هندی که پیش‌تر قربانی تجاوز گروهی و اسیدپاشی شده بود، برای پنجمین بار هدف حمله اسیدپاشی قرار گرفت. این در حالی است که این زن هنگام آخرین حمله در یک مرکز نگهداری از زنان در «لکهنو» مرکز ایالت «اوتار پرادش» و تحت حفاظت 24 ساعته‌ پلیس قرار داشت.

به گفته پلیس محلی یک مرد با بالا رفتن از دیوار این مرکز قربانی را که در حال کشیدن آب از چاه بود، هدف پنجمین حمله اسیدپاشی قرار داد و پا به فرار گذاشت. پلیس می‌گوید مأموران اجازه ندارند برای حافظت از قربانی وارد مرکز نگهداری زنان شوند.

این زن 35 ساله که درگیر یک دعوای حقوقی اثبات مالکیت شده است، سال 2008 میلادی هدف تجاوز گروهی و اسیدپاشی از سوی دو مرد قرار گرفت. این دو مرد سال‌های 2012 و 2013 نیز با اسید به قربانی حمله کردند تا وی را وادار کنند از شکایتش علیه آن‌ها صرف‌نظر کند. عاملان حمله ماه مارس نیز هنگامی که این زن با یکی از دخترانش سوار قطار بود، به وی اسید خوراندند. این دو مرد که به اتهام حمله به قربانی تحت پیگرد قضایی قرار دارند، ماه آوریل به قید وثیقه آزاد شدند.

قربانی که به دلایل حقوقی نامش فاش نشده است، از ناحیه صورت و شانه‌ها دچار سوختگی شده و هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

آمار رسمی نشان می‌دهد سال 2015 در هند 300 مورد اسیدپاشی گزارش شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۱۱:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۶
اینجور مسایل فقط تو خاور میانه اتفاق میفته.حیف اسم انسان که رو اینا بزارند
آخرین اخبار