فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و پلمب یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در این شهرستان و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سرفیروزآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی پلمب کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در کرمانشاه از فعالیت یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در جاده سراب قنبر با خبر و با هماهنگی دستگاه قضایی به منظور برخورد با آن وارد عمل شدند.

وی افزود:یک متهم در رابطه با این پرونده دستگیر شده است و ۲۴ نفر از مددجویان حاضر در این کمپ به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار کمپ مجاز ترک اعتیاد چشمه سفید قرار گرفتند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه برخورد با کمپ‌های غیر قانونی ترک اعتیاد در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد، اظهار داشت: در این نوع کمپ ها، درمان بصورت غیر اصولی و غیر مجاز صورت می‌گیرد و بعضا شاهد آسیب‌های جسمی و روحی به بیماران توسط گردانندگان این کمپ‌ها هستیم، لذا شهروندان به منظور درمان افراد مبتلا به بیماری اعتیاد به مراکز مجاز ترک اعتیاد مراجعه کنند و از مراجعه به این گونه کمپ‌ها به جد پرهیز نمایند.

 

انتهای پیام/ز

برخورد با کمپ‌های غیر قانونی ترک اعتیاد در دستور کار انتظامی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.