معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: 33 طرح سرمایه گذاری تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی برای اجرا در روستاهای استان از سال گذشته تا سه ماه نخست امسال به تصویب رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی طُرفه اعلام کرد: با اجراشدن این طرح ها بالغ بر یکهزار و 812 فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح ها بر اساس طرح مشارکت و سرمایه گذاری در روستاها با همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، صندوق کارآفرینی، بانک سینا، بنیاد علوی و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان و از بین طرح های ارسالی متقاضی سرمایه گذاری در روستاهای استان برگزیده شده است.

طرفه افزود: در طرح های مصوب ازسوی صندوق کارآفرینی امید بالغ بر 736 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد که از این مبلغ 379 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره توسط صندوق مذکور و بالغ بر 362 میلیارد ریال سرمایه آورده متقاضیان خواهد بود.

معاون استانداری اصفهان گفت: بالغ بر 200 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره توسط شعب بانک سینا به متقاضیان اعطا می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: علاوه بر این، پست بانک نیز به متقاضیان سرمایه گذاری در روستاهای مناطق محروم استان از محل صندوق توسعه کشور در زمینه های شیلات و پرورش ماهی، احداث گلخانه، مکانیزاسیون کشاورزی و طرح های بهره وری آب تسهیلات ارازان قیمت پرداخت خواهد کرد.

طرفه افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان طرح های مشارکتی و غیرمشارکتی سرمایه گذاری علاوه براینکه چهره روستاهای استان را متحول می کند، موجب اشتغال روستائیان نیز خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.