سخنرانی‌های سید حسن نصرالله به عنوان نخستین رهبر عرب که نیروگاه دیمونا را مورد تهدید قرار داد، در دانشگاه تل آویو تدریس می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنرانی های سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به عنوان نخستین رهبر عرب که نیروگاه دیمونا را مورد تهدید قرار داد، در دانشگاه تل آویو تدریس می شود.

تاثیرگذاری نصرالله بر محافل سیاسی و امنیتی اسرائیل

در دانشکده «آموزش سخنوری در حضور جمع» واقع در تل آویو، سخنرانی های دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه پایه و اساس اسرائیل سست تر از تار عنکبوت است، در برنامه درس فن سخنوری و فصاحت بیان گنجانده شده است که این بیانگر میزان تاثیرگذاری سید حسن نصرالله بر اسرائیلی ها و نیز مراجع تصمیم گیر این رژیم در دو سطح سیاسی و امنیتی است.

به گفته یکی از مسئولان این دانشکده، نصرالله اولین رهبر عربی است که اسرائیل را به حمله به نیروگاههای اتمی دیمونا تهدید کرد.

دفاع از مردم در برابر جنگ تبلیغاتی

در همین ارتباط «ینیف لیویتان» پژوهشگر و کارشناس جنگ روانی در اسرائیل گفت، یکی از مهم ترین عبرت ها و نتیجه گیری ها در مبحث تبلیغات در طول تاریخ این است که یک کشور مجبور شود در برابر تبلیغات دشمن به ویژه در زمان جنگ از مردم خود دفاع کند.

پخش زنده سخنرانی‌های نصرالله از تلویزیون اسرائیل

وی یادآورشد، پخش مستقیم و زنده سخنرانی های سید حسن نصرالله از تلویزیون اسرائیل در جریان جنگ دوم لبنان در تابستان ۲۰۰۶ شامل پیام های بسیار خطرناکی بود زیرا پخش تلویزیونی این سخنرانی ها موجب شد بینندگان اسرائیلی بدون قطع بخش هایی از سخنرانی که در آن نصرالله بر به وحشت انداختن اسرائیلی ها تعمد داشت، آن را بشنوند.

پیروزی نصرالله در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای با اسرائیل

این کارشناس اسرائیلی در چارچوب تحلیل سخنرانی های سید حسن نصرالله اعتراف کرد، در جریان جنگ دوم لبنان، دبیر کل حزب الله توانست در جنگ تبلیغاتی و رسانه ای پیروزی را از آن خود کند زیرا در سخنرانی خود به موضوع حمله به قایق اسرائیلی اشاره کرد.

در آن زمان به دلیل پخش مستقیم این سخنرانی امکان حذف این بخش از آن وجود نداشت در نتیجه پیام نصرالله به گوش اسرائیلی ها رسید ومتقاعد شدند، دشمن سرسخت آنان صد در صد صادق و راستگو است و به این ترتیب اعتبار نصرالله در بین اسرائیلی ها افزایش پیدا کرد به ویژه اینکه همزمان با سخنرانی وی تصاویری از حمله موشکی دقیق مقاومت به قایق اسرائیلی و کشته شدن شش سرباز اسرائیلی سرنشین آن پخش شد.
منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۶
بابا ایول سیدخدا کولاک کردی دمت گرم.دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۶
اسراییل خودشم میدونه فنامیشه با احترام خالی کن قوم وحشیتو برداروبرد برای زنده موندنت گفتین سیدحسن وایران ومسلمانان کوتا نمیانا..ازما به نفهما گفتن .حالا لوس بازی دربیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۶
ببینید قدرت مقاومت را
چرا درباره سازش کاران چنین چیزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۵۱ ۱۳ تير ۱۳۹۶
به نفع خودشونه از این صحبت ها درس بگیرند و اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۶
کجای کارین ..... اینا حتی دارن زبون فارسی هم به بچه هاشون یاد میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۳ تير ۱۳۹۶
حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصراله فخر شیعه هستند شیران میدان کارزارند اسم حاج قاسم لرزه بر اندام اسرائیلی ها میندازه و سخنرانی نصراله اسرائیلی ها را وادار میکنه همیشه یه شلوار زاپاس با خودشون داشته باشن خدا وند این شیر مردان را برای امت شیعه و سنی حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۳ تير ۱۳۹۶
درود سر سید بزرگوار که قاطعانه در برابر سرائیلی های حرومزاده ایستادگی میکنه و میزنه تو دهن این نجس ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۶
این هم از زرنگی شون است
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد مصطفوی
۱۱:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۶
درود بر مردان خدا . انشالله مادرمون حضرت زهرا پشتی بانت بشه سیدحسن که همینطورم هست . مردان خدا پرده پندارو دریدا / درهمه جا جز خدا چیزی ندیدن . اسرائیل دشمن تمرینی ماست بابا جدی نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۶
درود خدا بر سید حسن نصرالله....
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۱:۳۴ ۱۳ تير ۱۳۹۶
انسان مومن ، حتی در میدان کارزار با پلیدترین نوع بشر هم یه دروغ متوسل نمیشود ، زیرا پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) فرمودند :
« التجاه فی الصدق » پیروزی و فلاح ، در راستگوئی است .

این شبه انسان ها که خداوند در قرآن کریم ، نسبت به ارتباط گیری با آنها ، به مسلمانان هشدار داده است ، گروهی نژاد پرستند که از بدو بودنشان ، مزاحمت های فراوان برای اطرافیانشان داشته اند و بعد از حضرت موسی (ع) برای حفظ قدرت و ثروت تبلیغ مثلا دین خدا ، دست به هر کار شایسته و ناشایسته زده اند .
حتما برخی از شما دوستان ، کلیپی را که در آن آموزش مداحی به ماموران امنیتی خود میدهند را دیده اید ،
علیرغم تمام این بد جنسی ها ، خداوند بواسطه یک بنده مومن و صادقش ، خوفی در دل این بزدلان انداخته که با شنیدن نامش ، بدنبال جائی برای پنهان شدن میگردند ، و سید حسن نصرالله به این مراحل نرسیده است الا به جهت اخلاص در قول و عملش با خداوند سبحان

خداوندا این بنده های با اخلاصت را از شر دشمنان جنی و انسی حفظ فرما ، به برکت صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۱:۱۷ ۱۳ تير ۱۳۹۶
فکر میکنم پخش این سخن رانی ها بخاطر تحریک و ایجاد جو ضد فلسطینی برای اسراییلی ها است که به این صورت آنها را آماده جنگ کنند .
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۱:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۶
الحمدالله - پیروزی از آن سید حسن نصرالله است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۳ تير ۱۳۹۶
درود بر سید , آره باید قدرت نمایی کرد و قدرت خود را به دشمن تحمیل کرد نه اینکه قدرتت رو دو دستی تقدیم کنی