مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : پروژه مهر با فعالیت پنج کمیته برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در این استان آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛پروژه مهر هر ساله در راستای ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی در مدارس برای تقویت روحیه مشارکتی، ایجاد نشاط و بستر مناسب برای حضور دانش آموزان در سنگر علم و دانش برگزار می‌شود.

پروژه مهر با هدف ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش، شناسایی دقیق موانع و مشکلات، بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در فرآیند تعلیم و تربیت و استفاده از فرصت‌های برابر در مدارس اجرایی می‌شود.

هادی زارع پور  این کمیته‌ها را شامل پشتیبانی، تبلیغات، حفاظت و ارزشیابی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز اعلام کرد.

وی بیان کرد: این ستاد در ادارات شهرستان‌ها، مناطق و مدارس نیز ایجاد و در پایان با ارزیابی لازم سه اداره برتر انتخاب می‌شود.

زارع پور عنوان کرد: اولویت اصلی پروژه مهر تجمیع مدارس کم جمعیت به‌ویژه یک، 2 و سه دانش آموزی است.

وی اظهار کرد: 112 مدرسه یک و 2 دانش آموزی در دوره ابتدایی استان وجود دارد.

زارع پور افزود: تاکنون ثبت نام پایه‌های اول ابتدایی، متوسطه اول و دوم انجام شده و ثبت نام میان پایه‌ای در حال انجام است و تا پایان مرداد تمامی ثبت نام‌های دانش آموزان باید انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: فعالیت‌های این ستاد در قالب کمیته‌های پروژه مهر باید مستند سازی نیز شود.

زارع پور گفت: در پایه‌های مختلف 50 کتاب تازه تألیف وجود دارد که باید برای معلمان آموزش‌های ضمن خدمت با برنامه ریزی لازم برگزار شود.

انتهای پیام/غ

112 مدرسه یک و 2 دانش آموزی در دوره ابتدایی استان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.