مدیر کل تعاون,کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت : یکی از الزامات استقلال اقتصادی استفاده از کالای تولید داخل است که باید نسبت به فرهنگ سازی آن تلاش کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمد رضا یوسفی با تشریح تکالیف این وزارتخانه در اقتصاد مقاومتی گفت: تکالیف اصلی این وزارتخانه بعنوان بزرگترین دستگاه دولتی خدمات رسان درکشور در حوزه اقتصاد مقاومتی به شش راهبرد اساسی تاکید دارد که می بایست توسط دستگاههای زیر مجموعه تعاون ,کار ورفاه اجتماعی درکشور و استان به منظور عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی محقق گردد.
وی افزود : پروژه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در حوزه تعاون,کارورفاه اجتماعی مواردی مانند طراحی و پیاده سازی الگوی ایجاد اشتغال فراگیر با اتصال بنگاه‌های محلی-منطقه‌ای به شرکت‌های بزرگ از طریق اجرای طرح تکاپو دراستانها، طراحی و پیاده سازی الگوهای توسعه رشته‌های پر اشتغال منطقه‌ای ، طراحی، تدوین و اجرای برنامه جلوگیری از نسلی شدن فقر، ارتقاء مهارت‌های فنی-حرفه‌ای و کسب و کار بازار محور، تأمین مالی خرد و کارآفرینی اجتماعی و ایجاد پنجره واحد حمایت‌های اجتماعی را شامل می شود که در این راستا همه دستگاه های زیرمجموعه باید در زمینه تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی تعامل مثبت و سازنده با یکدیگردر استان داشته باشند .
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان یکی از الزامات استقلال اقتصادی استفاده از کالای تولید داخل است که باید نسبت به فرهنگ سازی آن تلاش کنیم.
یوسفی خاطرنشان کرد: از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی که همان ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی است ضرورت برند‌سازی و تشکیل خوشه‌های صنعتی و صادراتی توسط حوزه تولید را بیان می‌کند .

 

 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.