پيشكسوت تيم فوتبال استقلال در خصوص شکایت رحمتی از معینی گفت: به طور حتم اگر توهين غير قابل بخشش بايد بايد شكايت بهترين راه حل است.

روشن :شکایت این روز ها مُد شده/ اگر توهين معینی قابل جبران نیست شکایت بهترین راه استحسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اينكه گفته مى شود رحمتى از معينى عضو هيئت مديره سابق به دليل انجام برخى مصاحبه ها شكايت كرده اظهار داشت: اصلا در جريان اين كار نبوده و نيستم كه ببينم كدام يك از طرفين راست مى گويند اما در كل دو مساله را بايد در نظر گرفت. اول اينكه شكايت از خانواده كار درستى نيست و اين كار همانند اين است كه ما از فرزند يا ديگر اعضاى خانواده شكايت كنيم و موضوع دوم بر اين اساس است كه اگر اين مساله توهين بوده و با عذر خواهى هم نشود كارى كرد، به نظرم شكايت کار درستى است.

وى ادامه داد: به ترتيب اگر توهين فرد طورى باشد كه جاى عذر خواهى داشته باشد اتفاقا خوب است و انسان هم بزرگ مى شود اما اگر توهين غير قابل بخشش باشد همان شكايت بهترين راه حل است .البته شكايت در حال حاضر در ايران مد شده و تا اتفاقى رخ مى دهد همه دست به شكايت مى زنند.

روشن بيان كرد: ما همه مسلمان هستيم و يك مسلمان بايد عيب برادرش را بپوشاند. هم اكنون دادگاه هاى ما همانند شمال شده و همه همانند زمين خوار ها از هم شكايت مى كنند .در گذشته اصلا صحبتى از شكايت و اين حرف ها نبود و اصلا كسى نمى دانست شكايت چيست .هيئت مديره و مدير عامل انقدر شخصيتشان بالا بود كه كسى جرات نمى كرد حرفى بزند. در حال حاضر فاصله ميان مديران و بازيكنان كم شده و به همين دليل اين اتفاقات رخ مى دهد اما در هر صورت هر فردى كه حق دارد، بايد از حقش دفاع كند.

انتهای پیام/

روشن: رحمتی این حق را دارد از معینی شکایت کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار