مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه شناسایی و برخورد با مشترکان غیرمجاز آب در دستور کار است، گفت: قطع انشعاب و جریمه نقدی در انتظار استفاده کنندگان غیرمجاز آب در شهرهای این استان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛سید علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در نشست کمیته تنش آبی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مشترکان غیرمجاز آب در شهرهای استان شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: تلاش‌های لازم برای مدیریت شبکه توزیع آب در حال انجام بوده و همکاری شهروندان با مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است.

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد استفاده از تانکر ذخیره آب را راه حلی مناسب برای تداوم جریان آب در منازل و مجتمع‌های مسکونی دانست و افزود: باید اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه تقویت شود.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به هدروی و استفاده غیرمجاز آب شرب حساسیت ویژه‌ای دارد، بیان کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز معابر شهر یاسوج نیز در همین راستا صورت گرفت.

وی استفاده بی‌رویه از این شیرهای آب، عدم احساس مسئولیت برخی کسبه نسبت به هدر رفت آب و افت فشار از طریق این شیرهای غیرمجاز را از مهم‌ترین دلایل جمع‌آوری این انشعابات در سطح شهرهای استان دانست و گفت: تا کنون بیش از 60 مورد انشعاب غیرمجاز آب در سطح معابر شهر یاسوج جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلیویه و بویراحمد از مالکان پاساژها و کسبه خواست تا جلوی نصب انشعاب آب غیرمجاز جلوی مغازه و محل کسب خود را بگیرند چرا که در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز آب عواقب متوجه آنان است.

لدنی‌نژاد تاکید کرد: اگر افراد حقیقی یا حقوقی قصد نصب شیر آب در معابر یا پیاده‌روهای شهری را دارند باید از طریق قانونی و با خرید انشعاب نسبت به این کار اقدام کنند.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب سطح معابر شهرهای استان به خصوص یاسوج و مادوان همچنان ادامه دارد چرا که سزاوار نیست در حالی شهروندان ما با کمبود آب شرب مواجه هستند برخی با بی توجهی موجب هدروری آب شرب در معابر شهری شوند.

انتهای پیام/غ

مشترکان غیر مجاز آب به دستگاه قضایی معرفی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.