شهرکرد؛

کسب ۵ رتبه برتر در جشنواره هنر‌های تجسمی

هنرآموزان و هنرجویان چهارمحال و بختیاری، ۵ رتبه برتر هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب ۳ رتبه اول و ۲ رتبه چهارم کشوری توسط هنرآموزان و هنرجویان استان در هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های  فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

وی گفت: در این جشنواره حبیب الله صحرا گرد هنر آموز رشته صنایع چوب و مبلمان از استان رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.

امیدی افزود: همچنین هنرجویان چهارمحال و بختیاری نیلوفر فروزنده در رشته طراحی با زغال رتبه اول کشوری، نسترن جزایری در رشته چاپ دستی رتبه سوم کشوری و مرضیه رحیمی و آرزو سازنده به ترتیب در رشته‌های تکنیک عکاسی یک و صفحه آرایی موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شدند.

گفتنی است: هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های شاخه فنی و حرفه‌ای در هشت رشته گرافیک، نقشه کشی معماری، طراحی و دوخت، صنایع دستی، نقاشی، پویانمایی، سرامیک، صنایع چوب و کاغذ با شرکت حدود ۲۰۰ هنرجو و هنرآموز برگزیده از سراسر کشور در استان خراسان شمالی برگزار شد.

پرورش استعداد‌ها و خلاقیت‌ها و معرفی توانمندی‌های هنرجویان، ارزیابی کیفی از آموزش‌های ارائه شده در هنرستان‌ها و ایجاد فضای رقابت سازنده در میان هنرجویان و هنرآموزان از اهداف این جشنواره بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب الله صحراگرد
۰۸:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
نوزدهمین جشنواره در شهرکرد برگزار شد هجدهمین دوره در استان خراسان شمالی بود
آخرین اخبار