فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۳۹۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در راستای ماموریت مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند افرادی با تشکیل یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، قصد دارند مقادیری مواد مخدر را در پوشش‌های مختلف به شیراز انتقال و تحویل عوامل خریدار دهند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی، در نهایت مسیر حرکت قاچاقچیان شناسایی و مأموران به یکی از محور‌های ورودی شهر شیراز اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این راستا ۳ دستگاه خودرو پژو پارس، سمند و ال ۹۰ شناسایی و توسط مأموران دستور ایست داده شد، افزود: رانندگان این خودرو‌ها بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، هر سه خودرو توقیف و ۴ نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از خودرو ال ۹۰، مقدار ۳۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و به همراه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در ورودی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.