مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: طلاب و روحانیون در عرصه تهاجم فرهنگی دشمن نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

طلاب و روحانیون در عرصه تهاجم فرهنگی دشمن نقش مهم و تاثیرگذاری دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد پایبست در اجلاس مدیران و روابط عمومی‌های مدارس علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه ترفندها و توطئه‌‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اجرایی می‌شود اظهار داشت: دشمن با طراحی دقیق و برنامه‌ریزی مدون وارد عرصه اجتماع و خانواده‌ها شده و طرح‌های خود را بر روی جامعه هدف اجرایی می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش طلاب و روحانیون در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد: روحانیون و مسئولان و کارکنان حوزه فرهنگ به عنوان افسران جنگ نرم طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئول رصد برنامه‌های فضای مجازی و اجرای برنامه‌های مقابله‌ای هستند.

مسئول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر برنامه‌ریزی در حوزه جنگ نرم دشمن گفت: طلاب و روحانیون در عرصه تهاجم فرهنگی دشمن نقش مهم و تاثیرگذاری دارند به‌گونه‌ای که این قشر افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

وی با بیان اینکه عمق بخشی خارجی ما در صدور ارزش‌های انقلاب موفق‌تر بوده تاکید کرد: ما در عرصه برنامه‌های فرهنگی و جنگ سخت، نیمه سخت، نرم دارای عمق بخشی داخلی و خارجی هستیم که عمق بخشی خارجی ما در صدور ارزش‌های انقلاب موفق‌تر بوده است.

پایبست با بیان اینکه برای تاثیرگذاری در هر یک از عرصه‌ها نیاز به پارامترهای تخصصی است افزود: باید برای محیط‌های مختلف طرح‌ها و بسته‌هایی با یک خوراک مناسب ایجاد شود.

انتهای  پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.