معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: کارگاه‌های تولید محتوای مفید و مناسب برای فضای مجازی راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی کارگاه‌های تولید محتوای فضای مجازی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا صبح یکشنبه در سومین نشست مجامع و تشکل‌های میان تخصصی وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر روی فرهنگ دینی دارند و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای تبیین معارف دینی و بصیرت و هوشیاری و هم‌افزایی در سایه دین، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که نشاط و بالندگی در جامعه حفظ شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: بخش عمده‌ای از مطالبات رهبر انقلاب بر دوش ما است و این یک افتخار برای ما است که بتوانیم این رسالت را اجرا کنیم.

وی خواستار عمق بخشیدن به نگاه انقلابی‌گری و انقلابی‌ماندن شد و افزود: در حالی که نسل جوان در حال عبور از سنت به سمت مدرنیته است و تهاجم فرهنگی مغزها و فکرها را نشانه گرفته است، ترویج سبک زندگی اسلامی یک ضرورت است.

محمودی‌نیا با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه فضای مجازی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر لزوم حضوری هوشمندانه در فضای مجازی تاکید دارند و باید با برنامه‌ریزی مناسب در این فضا وارد شویم.

 وی بر ایجاد پاتوق‌های فرهنگی و همچنین راه‌اندازی کارگاه‌های تولید محتوای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: گسترش گفتمان‌ها و فعالیت انجمن‌های اندیشه‌ورز یک ضرورت است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.