رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که سوریه تسلیحات شیمیایی در اختیار ندارد.

امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار   دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اتهامات کاخ سفید به دمشق مبنی بر استفاده این کشور از سلاح شیمیایی علیه تروریست‌ها، اظهار داشت: هر زمان که تروریست‌های تکفیری با شکست‌های سنگین مواجه می‌شوند، آمریکایی‌ها چنین اتهاماتی را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و عراق افزود: علی رغم اینکه استکبار جهانی با همه توان از تروریست‌ها حمایت می‌کند ولی نتوانسته در سوریه و عراق به اهداف خود برسد و پیروزی‌های جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت.

رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ادامه داد: زمانی که تروریست‌های تکفیری با شکست‌های پی در پی  مواجه می‌شوند، آمریکایی‌ها دست به توطئه یا اقدام به بمباران در سوریه و عراق می‌کنند.

امیر سرتیپ نامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌دانند که سوریه تسلیحات شیمیایی در اختیار ندارد، تاکید کرد: جبهه مقاومت به لحاظ باور اسلامی هیچ‌گاه از سلاح شیمیایی استفاده نمی‌کند.

وی با اشاره به تحریم‌های مجلس سنای آمریکا علیه کشورمان در پایان خاطر نشان کرد:تحریم‌های اخیر غیر قانونی است و ما بارها اعلام کردیم که به تعهداتمان در برجام متعهد هستیم.

انتهای پیام/

 

آمریکایی‌ها می‌دانند که سوریه تسلیحات شیمیایی در اختیار ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار