برنامه‌های بازی‌های دوستانه و اردوی تدارکاتی برق جدید فارس مشخص شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اعلام روابط عمومی باشگاه برق جدید فارس تمرینات نارنجی پوشان شیرازی پس از تمدید قرارداد بازیکنان اصلی وارد فاز جدیدی شده و بازیکنان مرحله نخست آماده سازی پیش فصل را پشت سر می‌گذارند.

همچنین مدیرعامل تیم برق جدید شیراز در حال رایزنی برای حضور چند بازیکن لیگ برتری و دسته یکی است تا نارنجی پوشان با تیمی کامل و آماده، گام به لیگ دسته یک فوتبال کشور بگذارند.

با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برق جدید هفته آینده در نخستین بازی تدارکاتی خود در شیراز میزبان عبداله ویسی و شاگردانش در تیم استقلال خوزستان خواهد بود و سپس در اواخر تیرماه برای برگزاری اردوی آماده سازی و دیدار با ٢ تیم لیگ برتری پدیده و سیاه جامگان راهی مشهد خواهد شد.

روابط عمومی باشگاه برق جدید اعلام کرد: تابع بردبار مدیر عامل تیم با رایزنی‌های صورت گرفته با همتای خود در باشگاه پرسپولیس ترتیب یک دیدار دوستانه را پیش از شروع رقابت‌های دسته یک فوتبال کشور به میزبانی تهران را داده است.

با این شرایط تیم برق جدید فارس با برگزاری ٤ مسابقه تدارکاتی مناسب مقابل تیم‌های لیگ برتری استقلال خوزستان، پدیده و سیاه جامگان مشهد و پرسپولیس تهران پیش فصل خوبی را برای حضور در لیگ دسته یک پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ن

برق جدید رو در روی استقلال خوزستان قرار می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.