مدير توزيع برق شهرستان كامياران گفت: در بخش روشنایی معابر بیجار مصرف برق در این بخش با کاهش 3.8 درصدی مواجه بوده است.

مرتضی محبتی مدير توزيع برق كامياران در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: فروش انرژي درمقايسه با بهار سال گذشته 9 درصد افزايش يافته و عامل اصلی آن افزایش مصرف در بخش كشاورزي بوده است .

به گفته وی افزایش مصرف برق در بخش کشاورزی شهرستان کامیاران  در بازه زمانی یاد شده 34 درصد بوده و در سایر تعرفه‌ها به نسبت با افزایش مصرف مواجه بوده‌ایم به گونه‌ای که  در بخش خانگی 6 درصد، در بخش تجاری 9.6 درصد و در بخش صنعت 4.6 درصد اتفاق افتاده است.

 محبتی افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده در بخش روشنایی معابر خوشبختانه مصرف برق در این بخش با کاهش 3.8 درصدی مواجه شده است.

 مدیر توزیع برق کامیاران بیان کرد: افزایش برق در تعرفه‌های مختلف منجر به افزایش 12.5 درصد پیک مصرف شهرستان شده است که لازم است برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص به ویژه در موضوع فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت مشترکین انجام شود.

 محبتی ادامه داد: از همه مشترکین تقاضا داریم با توجه به اینکه ساعات پیک بار به دلیل گرمای تابستان و افزایش مصرف ناشی از استفاده از وسایل خنک‌کننده از شب به روز تغییر کرده و در ساعت‌های 12 تا 16 و 20 تا 23  است در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/ م ح

افزايش 9 درصدي مصرف برق در كامياران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.