سرمربی تیم ملی کاراته مردان گفت: تیم ملی نسبت به دوره گذشته تغییر کرده و ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه شده است.

شهرام هروی در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت تیم ملی کاراته بیان کرد: آخرین روزهای اردوی آمادگی تیم ملی است و روز شنبه 17 تیرماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی کاراته کشورمان به قزاقستان اعزام می شود.

وی ادامه داد: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و آسیب دیدگی ها به صورت جزئی است و ملی پوشان ما پتانسیل کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات آسیایی را دارند و امیدوارم بتوانیم جایگاه سومی دوره گذشته را به قهرمانی ارتقا دهیم.

هروی افزود: تیم ملی نسبت به دوره گذشته در 4 وزن خود تغییر کرده و در حال حاضر تیم ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه است.تیم ملی با اتحاد و انسجام در قزاقستان به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

وی درمورد حمایت فدراسیون کاراته از تیم های ملی گفت: اگر دیدگاه المپیکی به کاراته داریم باید میزان حمایت ها بیشتر شود تا بتوانیم در المپیک 2020 توکیو حرفی برای گفتن داشته باشیم.به طور حتم شاهد خبرهای خوبی از موفقیت ملی پوشان در مسابقات پیش رو و 2018 اندونزی و نهایت 2020 توکیو خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان خاطر نشان کرد: با یک تیم کامل در هر دو رده امید و بزرگسالان در بخش انفرادی و تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم به اهداف خود نزدیکتر شویم.

انتهای پیام/


تیم ملی کاراته پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار