رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگيری سه نفر از سرشبكه های توزيع مواد مخدر در عمليات ضربتی ماموران اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سيد تقي حسيني با اعلام اين خبر گفت: با اشرافيت بالاي ماموران و انجام اقدامات علمي و تخصصي سه نفر از سرشبكه هاي توزيع هروئين و شيشه در سطح استان شناسائي و در سه عمليات جداگانه دستگير شدند.

وي افزود: اين سه نفر كه از مجرمان سابقه دار و مسلح بودند، حين دستگيري با ماموران درگير شده كه به حمد الله با آمادگي و توان بالاي ماموران دستگير و تحويل قانون شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچينين يكي از اين متهمان داراي سوابق متعدد كيفري و تحت تعقيب مراجع قضائي بود.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه دستگيري اين سه نفر تاثير بسيار زيادي در كاهش عرضه مواد مخدر خواهد داشت گفت : پليس اصفهان با تمام توان و امكانات خود با اين پديده شوم و بلاي خانمانسوز مقابله مي كند و اجازه نخواهد داد عده اي به خاطر منافع شخصي خود امنيت و آرامش جامعه را برهم بزنند و جوانان اين مرزو بوم را آلوده كنند.

سرهنگ حسيني در ادامه با بيان اينكه گرايش به سمت مصرف شيشه روبه كاهش است، علت اين امر را اقدامات مقابله اي جدي با توزيع كنندگان اين ماده خطرناك، انجام اقدامات فرهنگي و آگاهسازي جامعه نسبت به عواقب خطرناك مصرف آن دانست.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: با توجه به اينكه استكبار جهاني براي آلوده كردن جوانان ما از هيج كوششي دريغ نمي كند به همين جهت نگران شيوع مواد مخدر صنعتي جديد هستيم و بايد خانواده ها و دستگاه هاي فرهنگي و اجتماعي نسبت به آگاهسازي جوانان تلاش بيشتري كنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.