رییس خانه احزاب گفت: رئیس جمهور نماینده جریان و قشر خاصی نیست و نماینده همه جریان‌ها و همه ملت است.

رئیس جمهور نماینده قشر و جریان خاصی نیست/ دعوا‌های سیاسی را باید کنار گذاشتبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب  امروز 15 تیر ماه در همایش فصلی خانه احزاب در طول سالی که گذشت سه جریان اصلی سیاسی کشور در کنار هم برنامه هایشان را پیش بردند، گفت:  انتخابات با صمیمیت انجام دادیم و روح امام راحل، دل مقام معظم رهبری و مردم شاد شد و بیش از ٤٢ میلیون نَفَر در انتخابات شرکت کردند و از همه ملت ایران  تشکر میکنم.

رئیس خانه احزاب با بیان اینکه ٢٤ میلیون نَفَر به رییس جمهور منتخب رای دادند؛ افزود: فردی که انتخاب می شود نماینده جریان و قشر خاصی نیست و نماینده همه جریان‌های کشور و همه ملت است و بنابراین بر ما لازم و واجب است بنا بر توصیه امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری رییس جمهور را حمایت کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما حمایت از دولت است نه اینکه در روز راهپیمایی عده قلیلی به رییس جمهور منتخب مردم توهین کنند. نه روح امام این اقدام را میپذیرد و نه مقام معظم رهبری و نه دولت مردان و نه ملت.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: همان گونه که نمایندگان مردم در احزاب کنار هم هستند همه باید برای پیشبرد اهداف انقلاب در کنار رییس جمهور باشیم و از دولت حمایت کنیم.

رییس خانه احزاب با بیان اینکه ما دنبال سهم خواهی نیستیم و به خاطر عقیده مان از رییس جمهور حمایت میکنیم افزود: در این برهه زمانی که آمریکا تحریم‌ها را روز به روز افزایش میدهد وحدت و اتحاد وظیفه ماست و باید دعوا‌های سیاسی کنار گذاشت و دولت را کمک کرد.

وی گفت: به کسی زخم زبان نزنیم، توهین نکنیم، دروغ نگوییم، دلی نشکنیم. حق را ناحق نکنیم، انسان باشیم همانگونه که ملت ایران انسانیت را به جهان ثابت کرده است.

حشمتیان با اشاره به جلسات خانه احزاب طی یک سال گذشته اظهار داشت: حدود ٤٠٦ فقره مکاتبه در یک سال گذشته با ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف داشتیم، ١٠٩ فقره مصاحبه مطبوعاتی با صدا وسیما و رسانه‌ها داشتیم.

وی همچنین گفت: ٢٩ مورد بیانیه و اطلاعیه در خانه احزاب صادر کردیم که برخی از آن‌ها مورد انتقاد و برخی هم مورد استقبال قرار گرفت، به هرحال ما وظیفه خودمان در راستای مسئولیتی که به عهده داشتیم را انجام داده ایم.


انتهای پیام/

 

با افزایش تحریم ها از سوی آمریکا حفظ وحدت وظیفه ماست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار